فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک

کلمات کلیدی

یخچال ساید بای ساید دوو

یخچال فریزر پایین هیوندای مدل HCOM-8084MWL

یخچال و فریزر ساید بای ساید الکترواستیل

یخچال و فریزر ساید بای ساید وست پوینت

جاروبرقی وینسنت

اتو بخار فیلیپس مدل GC4558

اتو بخار فیلیپس

ماسک پارچه ای مدل 3D کد 611

تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل UA43T5500TH سایز 43 اینچ

تلویزیون ال ای دی سام الکترونیک مدل UA65TU6500TH سایز 65 اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل UA55TU6500TH سایز 55 اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل UA58TU6500TH سایز 58 اینچ

تلویزیون ال ای دی سام الکترونیک مدل UA50T5050TH سایز 50 اینچ

تلویزیون ال ای دی سام الکترونیک مدل UA50T5000TH سایز 50 اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل UA55TU7000TH سایز 55 اینچ

تلویزیون ال ای دی سام الکترونیک مدل UA43T5100TH سایز 43 اینچ

تلویزیون ال ای دی سام الکترونیک مدل UA43T5000TH سایز 43 اینچ

تلویزیون ال ای دی سام الکترونیک مدل UA50T5500TH سایز 50 اینچ

یخچال فریزر پایین هیوندای مدل HCOM-8084MS

یخچال فریزر هیوندای مدل HCOM-8070MW

یخچال فریزر هیوندای مدل HCOM-8070ML

یخچال فریزر هیوندای مدل HCOM-8070MS

تلویزیون ال ای دی هیوندای مدل HLED-3220 سایز 32 اینچ

تلویزیون ال ای دی هیوندای مدل HLED-43BW367 سایز 43 اینچ

ماشین لباسشویی بست مدل BWD-7110 ظرفیت 7 کیلوگرم

جاروبرقی بُست مدل BVC-PC18S

یخچال ساید بای ساید دوو مدل D4S-3340MW

یخچال و فریزر ساید بای ساید وست پوینت مدل WFDQ 5916 ERIWD

یخچال و فریزر ساید بای ساید الکترواستیل مدل ES51W

یخچال و فریزر ساید بای ساید الکترواستیل مدل ES51T

۲۲ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

خردکن بلزا مدل 61303

خردکن بلزا مدل 61303 محصول شرکت پرآوازه ای ترکیه ایی بلزا (Belleza) است.

این محصول با بهره گیری از دو تیغه S شکل می تواند مواد مختلف را خرد کند.

ظرف مخصوص شیشه ای این محصول به گونه ای طراحی شده است تا در برابر فشار بالا مقاوم باشد.

موتور این محصول در پشت درب قرار دارد و با فشار دست شما فعال می شود و با قطع فشار موتور متوقف می شود.

از خردکن بلزا مدل 61303 می توان برای خرد کردن یخ، سبزی های کم حجم ، میوه های بدون هسته و … استفاده کرد.

همچنین با استفاده از این محصول می توان مخلوط های مختلف یا سس های متنوع تهیه کرد.

 

ضمانت قیمت و ضمانت اصالت کالا

لوازم خانگی بلزا را با مناسب ترین قیمت و کیفیت قابل توجه تنها از فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک تهیه نمایید.

گارانتی معتبر و قابل اعتماد امری مهم در خرید لوازم خانگی بشمار می رود که مجموعه انتخاب کلیک با عنایت به ضرورت این موضوع، خردکن بلزا را با ضمانت نامه معتبر شرکتی به مشتریان خود عرضه می کند.

فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک علاوه بر ضمانت نامه رسمی برای خدمات به مشتریان، با داشتن فروشگاه های زنجیره ای حقیقی و با 25 سال سابقه ی درخشان در بازار لوازم خانگی ایران، مفتخر است ضمن تضمین اصالت تمامی کالاها، نوید بخش خرید اینترنتی لذت بخش برای هموطنان عزیز باشد.

  • مهناز رجبی
  • ۰
  • ۰

ماشین ظرفشویی هیمالیا مدل MDU16-TETA

ماشین ظرفشویی هیمالیا مدل MDU16-TETA، یکی از جدیدترین مدل ظرفشویی های شرکت هیمالیا می باشد.

ظرفشویی های جدید هیمالیا با طراحی زیبا و مدرن، مورد استقبال همگان قرار گرفته و با پنل لمسی که بکار بردن کار را برای کاربر آسان تر کرده است.

این مدل ظرفشویی با ظرفیت 15 نفر مناسب برای خانواده‌های پرجمعیت میباشد. و همچنین با رده انرژی ++A انرژی کمتری صرفه جویی میکنید.

بهبود کیفیت و عملکرد دستگاه و طراحی بهبود یافته از مشخصات این محصول به حساب می آید.

ظرفشویی TETA هیمالیا دارای 3 سبد شستشو با قابلیت تنظیم ارتفاع و مجهز به سیستم خشک کن +DRY و قابلیت استفاده از نصف ظرفیت یا نیم شور (Half load) میباشد.

 

برنامه شستشوی سریع ( 60 دقیقه) در ماشین ظرفشویی هیمالیا 

برنامه شستشـوی سـریع ماشین ظرفشویی که در این محصول هیمالیا به کار رفته این امکان را فراهم می سـازد تا ظروفی را که بصورت روزانـه مـورد اسـتفاده قـرار میگیرنـد و کثیفـی چندانـی ندارنـد، در زمـان کوتـاه یـک سـاعت شستشـو دهیـد.

ماشین ظرفشویی هیمالیا  این برنامه شستشو را بـا نهایـت صرفـه جویـی در مصـرف آب و انـرژی انجـام خواهـد داد.

 

برنامه آبکشی پیش از شستشو- Pre-Rinse

زمانـی کـه بارگـزاری ظرف‌هـا کامـل نشـده و قصـد داریـد قبـل از شـروع شستشـو ظرف‌هـای دیگـری را بـه ماشـین ظرفشـویی اضافـه کنیـد بهتـر اسـت بـرای جلوگیـری از بـو گرفتـن ظرفهـا و یـا خشـک شــدن کثیفــی روی آنهــا، از برنامــه خیســاندن ظــروف اســتفاده کنیــد.

 

ضمانت قیمت و ضمانت کالا

لوازم خانگی هیمالیا را با مناسب ترین قیمت و کیفیت قابل توجه تنها از فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک تهیه نمایید.

گارانتی معتبر و قابل اعتماد امری مهم در خرید لوازم خانگی بشمار می رود که مجموعه انتخاب کلیک با عنایت به ضرورت این موضوع، ماشین ظرفشویی هیمالیا را با ضمانت نامه معتبر شرکتی به مشتریان خود عرضه می کند.

فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک علاوه بر ضمانت نامه رسمی برای خدمات به مشتریان، با داشتن فروشگاه های زنجیره ای حقیقی و با 25 سال سابقه ی درخشان در بازار لوازم خانگی ایران، مفتخر است ضمن تضمین اصالت تمامی کالاها، نوید بخش خرید اینترنتی لذت بخش برای هموطنان عزیز باشد.

  • مهناز رجبی
  • ۰
  • ۰

ساید بای ساید سه درب اسنوا سری گالری مدل S8-3350SS

اگر به دنبال کاملترین یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا (Snowa)هستید، فروشگاه اینترنتی گلدیران سنتر ساید بای ساید سه درب اسنوا مدل S8-3350SS را به شما معرفی می نماید. این یخچال فریزر با گنجایش 35 فوت در بزرگترین دسته بندی ساید بای ساید های موجود در بازار قرار می گیرد.

سری گالری از محصولات اسنوا با قابلیت های فراوان همچون سامانه سرمایش هوشمند، کمپرسور دیجیتال اینورتر، محفظه ی تازه نگه دارنده ی حرفه ای گوشت (چیلر زون) و حسگرهای اختصاصی جهت تنظیم دما و رطوبت محیط، امکان استفاده بهینه از این ساید را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

اسنوا با هدف امکان دسترسی آسان برای کاربران، به جای استفاده از سامانه ی بار خانگی، طراحی نوینی را برای درب سوم محصولات اسنوا سری گالری به کاربرده است. این درب سوم با سیستم Platinume Zone استفاده راحت تر از مواد غذایی پرمصرف را در شرایط بهینه ی مصرف انرژی و حفظ سرمایش داخلی یخچال برای همه اعضا خانواده مهیا کرده است.

همچنین یخ ساز و آب سرد کن اتوماتیک از دیگر قابلیت های این ساید بای ساید محسوب می شود. این آب سرد کن دارای یک صفحه نمایش ال ای دی بزرگ و زیبا می باشد.

کمپرسور دیجتال اینورتر (DIGITAL INVERTER COMPRESSOR)

کمپرسور اینورتر دیجیتال با عملکرد بهینه و قابلیت کارکرد در پنج سطح (توان خروجی)، کارایی بسیار بالاتری نسبت به کمپرسورهای معمولی دارد که سبب کاهش مصرف انرژی به میزان چشمگیر 23 درصد و در نتیجه کاهش هزینه برق و کاهش آلودگی صوتی (11 درصد نسبت به دیگر کمپرسورها) می شود. این کمپرسور دارای 124 ماه گارانتی شرکت انتخاب سرویس حامی نیز می باشد.

دسترسی سریع و آسان (Easy To Access)

درب یخچال در حالت اول (Platinume Zone) به دلیل وزن بسیار کم به آسانی باز میشود و برای همه اعضای خانواده حتی فرزندان کوچکتان دسترسی سریع و راحتی به مواد غذایی پر مصرف روزانه به وجود می آورد و بدون نیاز به بازکردن درب اصلی و ورود به بخش داخلی یخچال، مانع هدر رفتن انرژی و کاهش تازگی مواد غذایی میگردد.

محفظه دسترسی سریع به شکلی هوشمندانه به قفسه هایی با ارتفاع متوسط و بلند تقسیم شده اند تا انواع ظروف مواد غذایی و بطری ها در آن قرار گیرد. علاوه بر آن سامانه های ریلی و متحرک (Tilting) کاربری آسانی را به ویژه برای کودکان به وجود می آورد.

Smart Cooling

شش حسگر هوشمند تشخیص دما با سیستم Smart Cooling سرمایش یکنواخت و پایداری را داخل یخچال فراهم می نماید تا مواد غذایی در دمای مطلوب، تازه و سالم حفظ شوند.

محفظه ی تازه نگه دارنده ی حرفه ای گوشت (chiller zone)

محفظه ی ویژه ی تازه نگهدارنده ی حرفه ای گوشت با فراهم نمودن دمای ثابت 4 درجه، محیطی مطبوع را برای نگهداری مواد پروتئینی فراهم آورده است. این محفظه تازگی این مواد غذایی را تا زمان پخت تضمین میکند.

Metal Cooling

سیستم سرمایش Metal Cooling با بازتابش دوباره سرما به داخل یخچال سبب حفظ تازگی بیشتر مواد غذایی و خنک نمودن بیشتر بطری های محفظه دسترسی سریع شده و علاوه بر آن سبب کاهش قابل توجه مصرف انرژی می شود.

فیلتر هوای سه گانه (Triple Filter)

فیلترینگ به کار گرفته شده در این محصول با استفاده از سیستم چرخش هوای هوشمندانه Smart Cooling باکتری‌ها و بوهای نامطبوع را حذف و تجزیه می‌کند. لایه های مختلف این فیلتر ها شامل:

باکتری زدایی: فیلتر Nano Silver با جذب باکتری‌ها، محیطی پاک را برای حفظ سلامتی و طراوت موادغذایی فراهم می‌کند و مانع از ایجاد کپک می‌گردد.

بوزدایی: فیلتر Carbon Filter بوهای نامطبوع داخل یخچال را با بهره‌گیری از تکنولوژی نانو جذب می‌کند.

تصفیه هوا: فیلتر Hygienic آلاینده‌های هوای داخل یخچال را حذف می‌کند.

سیستم حفظ سرمایش VIP

تکنولوژی VIP بااستفاده از سیستم بالشتک هوا در جداره داخلی درب، بدون افزایش حجم خارجی، حجم مفید داخلی را به صورت چشم گیر افزایش داده است.

تکنولوژی Smart

عملکرد هوشمند یخچال با کارکرد کمتر موتور یخچال همراه بوده و موجب افزایش چشم گیر طول عمر محصول شده است.

کنترل پنل لمسی

کنترل پنل لمسی با نمایش گرافیکی عملکردهای محصول، به سهولت انتخاب شما کمک میکند.

طراحی بدون قاب Frame Less Design

با ساده و مسطح کردن نمای بیرونی علاوه بر زیبایی ویژه، پاکیزه کردن این محصول بسیار سریعتر و آسان‌تر شده است.

فروشگاه اینترنتی گلدیران سنتر با ارائه برندهای معتبر همچون دوو (با خدمات پس از فروش انتخاب سرویس حامی) همراه همیشگی خانواده شما خواهد بود.

  • مهناز رجبی
  • ۰
  • ۰

ساید بای ساید سه درب اسنوا سری گالری مدل S8-3350GW

اگر به دنبال کاملترین یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا  (Snowa)هستید، فروشگاه اینترنتی گلدیران سنتر ساید بای ساید سه درب اسنوا مدل S8-3350GW را به شما معرفی می نماید. این یخچال فریزر با گنجایش 35 فوت در بزرگترین دسته بندی ساید بای ساید های موجود در بازار قرار می گیرد.

سری گالری از محصولات اسنوا با قابلیت های فراوان همچون سامانه سرمایش هوشمند، کمپرسور دیجیتال اینورتر، محفظه ی تازه نگه دارنده ی حرفه ای گوشت (چیلر زون) و حسگرهای اختصاصی جهت تنظیم دما و رطوبت محیط، امکان استفاده بهینه از این ساید را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

اسنوا با هدف امکان دسترسی آسان برای کاربران، به جای استفاده از سامانه ی بار خانگی، طراحی نوینی را برای درب سوم محصولات اسنوا سری گالری به کاربرده است. این درب سوم با سیستم Platinume Zone استفاده راحت تر از مواد غذایی پرمصرف را در شرایط بهینه ی مصرف انرژی و حفظ سرمایش داخلی یخچال برای همه اعضا خانواده مهیا کرده است.

همچنین یخ ساز و آب سرد کن اتوماتیک از دیگر قابلیت های این ساید بای ساید محسوب می شود. این آب سرد کن دارای یک صفحه نمایش ال ای دی بزرگ و زیبا می باشد.

 

کمپرسور دیجتال اینورتر (Digital Inverter Compressor)

کمپرسور اینورتر دیجیتال با عملکرد بهینه و قابلیت کارکرد در پنج سطح (توان خروجی)، کارایی بسیار بالاتری نسبت به کمپرسورهای معمولی دارد که سبب کاهش مصرف انرژی به میزان چشمگیر 23 درصد و در نتیجه کاهش هزینه برق و کاهش آلودگی صوتی (11 درصد نسبت به دیگر کمپرسورها) می شود.

این کمپرسور دارای 124 ماه گارانتی شرکت انتخاب سرویس حامی نیز می باشد.

 

دسترسی سریع و آسان (Easy To Access)

درب یخچال در حالت اول (Platinume Zone) به دلیل وزن بسیار کم به آسانی باز میشود و برای همه اعضای خانواده حتی فرزندان کوچکتان دسترسی سریع و راحتی به مواد غذایی پر مصرف روزانه به وجود می آورد و بدون نیاز به بازکردن درب اصلی و ورود به بخش داخلی یخچال، مانع هدر رفتن انرژی و کاهش تازگی مواد غذایی میگردد.

محفظه دسترسی سریع به شکلی هوشمندانه به قفسه هایی با ارتفاع متوسط و بلند تقسیم شده اند تا انواع ظروف مواد غذایی و بطری ها در آن قرار گیرد. علاوه بر آن سامانه های ریلی و متحرک (Tilting) کاربری آسانی را به ویژه برای کودکان به وجود می آورد.

 

Smart Cooling

شش حسگر هوشمند تشخیص دما با سیستم Smart Cooling سرمایش یکنواخت و پایداری را داخل یخچال فراهم می نماید تا مواد غذایی در دمای مطلوب، تازه و سالم حفظ شوند.

 

محفظه ی تازه نگه دارنده ی حرفه ای گوشت (chiller zone)

محفظه ی ویژه ی تازه نگهدارنده ی حرفه ای گوشت با فراهم نمودن دمای ثابت 4 درجه، محیطی مطبوع را برای نگهداری مواد پروتئینی فراهم آورده است. این محفظه تازگی این مواد غذایی را تا زمان پخت تضمین میکند.

 

Metal Cooling

سیستم سرمایش Metal Cooling با بازتابش دوباره سرما به داخل یخچال سبب حفظ تازگی بیشتر مواد غذایی و خنک نمودن بیشتر بطری های محفظه دسترسی سریع شده و علاوه بر آن سبب کاهش قابل توجه مصرف انرژی می شود.

 

فیلتر هوای سه گانه (Triple Filter)

فیلترینگ به کار گرفته شده در این محصول با استفاده از سیستم چرخش هوای هوشمندانه Smart Cooling باکتری‌ها و بوهای نامطبوع را حذف و تجزیه می‌کند. لایه های مختلف این فیلتر ها شامل:

باکتری زدایی: فیلتر Nano Silver با جذب باکتری‌ها، محیطی پاک را برای حفظ سلامتی و طراوت موادغذایی فراهم می‌کند و مانع از ایجاد کپک می‌گردد.

بوزدایی: فیلتر Carbon Filter بوهای نامطبوع داخل یخچال را با بهره‌گیری از تکنولوژی نانو جذب می‌کند.

تصفیه هوا: فیلتر Hygienic آلاینده‌های هوای داخل یخچال را حذف می‌کند.

 

سیستم حفظ سرمایش VIP

تکنولوژی VIP بااستفاده از سیستم بالشتک هوا در جداره داخلی درب، بدون افزایش حجم خارجی، حجم مفید داخلی را به صورت چشم گیر افزایش داده است.

 

تکنولوژی Smart

عملکرد هوشمند یخچال با کارکرد کمتر موتور یخچال همراه بوده و موجب افزایش چشم گیر طول عمر محصول شده است.

 

کنترل پنل لمسی

کنترل پنل لمسی با نمایش گرافیکی عملکردهای محصول، به سهولت انتخاب شما کمک میکند.

 

طراحی بدون قاب Frame Less Design

با ساده و مسطح کردن نمای بیرونی علاوه بر زیبایی ویژه، پاکیزه کردن این محصول بسیار سریعتر و آسان‌تر شده است.

  • مهناز رجبی
  • ۰
  • ۰

ساید بای ساید اسنوا سری گالری مدل S8-3320GW

اگر به دنبال کاملترین یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا (Snowa) هستید، فروشگاه اینترنتی گلدیران سنتر ساید بای ساید اسنوا سری گالری مدل S8-3320GW را به شما معرفی می نماید. این یخچال فریزر با گنجایش 32 فوت در بزرگترین دسته بندی ساید بای ساید های موجود در بازار قرار می گیرد.

سری گالری از محصولات اسنوا با قابلیت های فراوان همچون سامانه سرمایش هوشمند، کمپرسور دیجیتال اینورتر، محفظه ی تازه نگه دارنده ی حرفه ای گوشت (چیلر زون) و حسگرهای اختصاصی جهت تنظیم دما و رطوبت محیط، امکان استفاده بهینه از این ساید را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

اسنوا با هدف امکان دسترسی آسان برای کاربران، به جای استفاده از سامانه ی بار خانگی، طراحی نوینی را برای درب سوم محصولات اسنوا سری گالری به کاربرده است. این درب سوم با سیستم Platinume Zone استفاده راحت تر از مواد غذایی پرمصرف را در شرایط بهینه ی مصرف انرژی و حفظ سرمایش داخلی یخچال برای همه اعضا خانواده مهیا کرده است. همچنین یخ ساز و آب سرد کن اتوماتیک از دیگر قابلیت های این ساید بای ساید محسوب می شود. این آب سرد کن دارای یک صفحه نمایش ال ای دی بزرگ و زیبا می باشد.

کمپرسور دیجتال اینورتر (Digital Inverter Compressor)

کمپرسور اینورتر دیجیتال با عملکرد بهینه و قابلیت کارکرد در پنج سطح (توان خروجی)، کارایی بسیار بالاتری نسبت به کمپرسورهای معمولی دارد که سبب کاهش مصرف انرژی به میزان چشمگیر 23 درصد و در نتیجه کاهش هزینه برق و کاهش آلودگی صوتی (11 درصد نسبت به دیگر کمپرسورها) می شود. این کمپرسور دارای 124 ماه گارانتی شرکت انتخاب سرویس حامی نیز می باشد.

دسترسی سریع و آسان (Easy To Access)

درب یخچال در حالت اول (Platinume Zone) به دلیل وزن بسیار کم به آسانی باز میشود و برای همه اعضای خانواده حتی فرزندان کوچکتان دسترسی سریع و راحتی به مواد غذایی پر مصرف روزانه به وجود می آورد و بدون نیاز به بازکردن درب اصلی و ورود به بخش داخلی یخچال، مانع هدر رفتن انرژی و کاهش تازگی مواد غذایی میگردد. محفظه دسترسی سریع به شکلی هوشمندانه به قفسه هایی با ارتفاع متوسط و بلند تقسیم شده اند تا انواع ظروف مواد غذایی و بطری ها در آن قرار گیرد. علاوه بر آن سامانه های ریلی و متحرک (Tilting) کاربری آسانی را به ویژه برای کودکان به وجود می آورد.

شش حسگر هوشمند تشخیص دما با سیستم Smart Cooling سرمایش یکنواخت و پایداری را داخل یخچال فراهم می نماید تا مواد غذایی در دمای مطلوب، تازه و سالم حفظ شوند.

محفظه ی تازه نگه دارنده ی حرفه ای گوشت (chiller zone)

محفظه ی ویژه ی تازه نگهدارنده ی حرفه ای گوشت با فراهم نمودن دمای ثابت 4 درجه، محیطی مطبوع را برای نگهداری مواد پروتئینی فراهم آورده است. این محفظه تازگی این مواد غذایی را تا زمان پخت تضمین میکند.

Metal Cooling

سیستم سرمایش Metal Cooling با بازتابش دوباره سرما به داخل یخچال سبب حفظ تازگی بیشتر مواد غذایی و خنک نمودن بیشتر بطری های محفظه دسترسی سریع شده و علاوه بر آن سبب کاهش قابل توجه مصرف انرژی می شود.

فیلتر هوای سه گانه (Triple Filter)

فیلترینگ به کار گرفته شده در این محصول با استفاده از سیستم چرخش هوای هوشمندانه Smart Cooling باکتری‌ها و بوهای نامطبوع را حذف و تجزیه می‌کند. لایه های مختلف این فیلتر ها شامل:

باکتری زدایی: فیلتر Nano Silver با جذب باکتری‌ها، محیطی پاک را برای حفظ سلامتی و طراوت موادغذایی فراهم می‌کند و مانع از ایجاد کپک می‌گردد.

بوزدایی: فیلتر Carbon Filter بوهای نامطبوع داخل یخچال را با بهره‌گیری از تکنولوژی نانو جذب می‌کند.

تصفیه هوا: فیلتر Hygienic آلاینده‌های هوای داخل یخچال را حذف می‌کند.

سیستم حفظ سرمایش VIP

تکنولوژی VIP بااستفاده از سیستم بالشتک هوا در جداره داخلی درب، بدون افزایش حجم خارجی، حجم مفید داخلی را به صورت چشم گیر افزایش داده است.

تکنولوژی Smart

عملکرد هوشمند یخچال با کارکرد کمتر موتور یخچال همراه بوده و موجب افزایش چشم گیر طول عمر محصول شده است.

کنترل پنل لمسی

کنترل پنل لمسی با نمایش گرافیکی عملکردهای محصول، به سهولت انتخاب شما کمک میکند.

طراحی بدون قاب Frame Less Design

با ساده و مسطح کردن نمای بیرونی علاوه بر زیبایی ویژه، پاکیزه کردن این محصول بسیار سریعتر و آسان‌تر شده است.

  • مهناز رجبی
  • ۰
  • ۰

ساندویچ ساز کنوود مدل SM740

کنوود نام آشنا در حوزه لوازم برقی آشپزخانه است که محصولات آن به طول عمر بالا و البته طراحی زیبا و شکیل، شناخته شده است. ساندویچ ساز  کنوود مدل ۷۴۰ دستگاهی با طراحی زیبا به رنگ سفید و پر قدرت، با توان ۱۳۰۰ وات بوده. این مدل یکی از ساندویچ سازهای برند ژاپنی کنوود است که جدا از اینکه طراحی زیبا دارد بسیار جمع و جور با وزن مناسب است. این ساندویچ ساز ظرفیت آماده سازی ۸ ساندویچ مثلثی با نان توست را در هر بار کارکرد دارد، در واقع آن را 4 تایی با 8 اسلایس یا 8 تکه می گویند.

در این مدل صفحات مخصوص گریل نیز در نهایت دقت طراحی شده اند. این صفحات دارای شیارهایی می باشند که روغن اضافی گوشت را گرفته و موجب پخت بهتر و البته رژیمی تر خواهد شد. چربی اضافه از طریق شیار ها به سمت سوراخی هدایت شده که در نهایت وارد سینی های زیر صفحات خواهد شد که براحتی قابل جدا شدن بوده و می توان آن را تخلیه و البته تمیز نمود.

ساندویچ ساز کنوود sm740 دارای وزن 3.8 کیلوگرم و ابعاد 11×28×35  بوده که در هر جای اشپزخانه می توان از این دستگاه استفاده کرد. این ساندویچ ساز طراحی استاندارد دارد و همچنین از مزایای دیگرش می‌توان به قابلیت باز شدن صفحات تا 180 درجه اشاره کرد که امکان کباب کردن مواد‌ غذایی مانند گوشت همبرگر، ماهی، فیله مرغ و استیک و … را فراهم می‌کند.

این مدل دارای دو چراغ قرمز و سبز بر روی بدنه است که چراغ قرمز نشانگر فعال بودن دستگاه و چراغ سبز نشانگر حالت اماده به کار بودن دستگاه است.

ضمانت قیمت و ضمانت اصالت کالا
لوازم خانگی کنوود را با مناسب ترین قیمت و کیفیت قابل توجه تنها از فروشگاه اینترنتی گلدیران سنتر تهیه نمایید.

گارانتی معتبر و قابل اعتماد امری مهم در خرید لوازم خانگی بشمار می رود که مجموعه گلدیران سنتر با عنایت به ضرورت این موضوع، مخلوط کن کنوود را با ضمانت نامه معتبر شرکتی به مشتریان خود عرضه می کند.

فروشگاه اینترنتی گلدیران سنتر علاوه بر ضمانت نامه رسمی برای خدمات به مشتریان، با داشتن فروشگاه های زنجیره ای حقیقی و با 25 سال سابقه ی درخشان در بازار لوازم خانگی ایران، مفتخر است ضمن تضمین اصالت تمامی کالاها، نوید بخش خرید اینترنتی لذت بخش برای هموطنان عزیز باشد.

  • مهناز رجبی
  • ۰
  • ۰

ساندویچ ساز بلزا Belleza sandwich maker

ساندویچ ساز بلزا belleza 51201 یکی از بهترین برندهای لوازم خانگی می باشد که توسط بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی به راحتی به صورت نقد و اقساط عرضه شده است. که شما به راحتی میتوانید از سایت گلدیران سنتر اقدام به خرید نمائید.

 

ساندویچ‌ساز چهارخانه‌ی «بلزا» مدل «51201»

دستگاهی کوچک ولی بسیار محبوب زیبا و پراستفاده است؛ چراکه قابلیت تهیه 4 ساندویچ کامل یا 8 ساندویچ مثلثی را دارد. این دستگاه با توان زیادی که دارد به‌ راحتی و به‌ سرعت ساندویچ ‌ها را آماده می‌کند.  این صفحات برای شست‌وشو و تمیزشدن امکان جداشدن از دستگاه را دارند.

در این ساندویچ ‌ساز دو صفحه‌ی بالایی و پایینی همزمان گرم می‌ شوند.

صفحات ساندویچ ساز مدل 51201 بلزا چدنی و با روکش تفلون است.به همراه مدل 51201 یک صفحه گریل نیز عرضه می‌شود تا قدرت دستگاه صرف پخت استیک شود.

برای پختن استیک، نیاز به کاردک مخصوص نیز هست که با این ساندویچ ساز به خریدار عرضه می‌ شود. در دستگاه با یک چفت ایمنی بسته می ‌شود تا راحت ‌تر جا به ‌جا شود.

بلزا از عرضه‌کنندگان محصولات خانگی برقی باکیفیت است که به سبب کیفیت بالا، زیبایی و قیمت مناسب محصولاتش طرفداران زیادی دارد.

 

امکانات دستگاه

• قدرت 1300 وات
• ساندویچ ساز 4 خانه (8 اسنک مثلثی شکل)
• دارای صفحات نچسب چدنی با روکش تفلون
• قابلیت جدا شدن صفحات برای تمیز کاری آسان
• دارای دو صفحه مجزا برای ساندویچ ساز و گریل (استیک پز)
• قابلیت گرمادهی هم زمان 2 صفحه بالا و پایین
• چفت ایمنی درب ساندویچ ساز
• دکمه ارتجاعی برای تعویض صفحات
• دارای کاردک مخصوص صفحه گریل
• ساخت کشور چیــن
• دارای گارانتی 18 ماهه

 

به غیر از ضمانت نامه رسمی شرکت ها برای خدمات به مشتری بدانید که فروشگاه اینترنتی گلدیران سنتر با دارنده ی فروشگاه های زنجیره ای حقیقی و با 25 سال سابقه درخشان در بازار لوازم خانگی ایران، ضمن تضمین اصالت تمامی کالا ها، نوید خرید اینترنتی لذت بخشی را برای مشتریان به ارمغان می آورد.

  • مهناز رجبی
  • ۰
  • ۰

سالاد ساز پارس خزر مدل Jupiter

سالاد ساز پارس خزر مدل Jupiter یک افزونه کاربردی برای خرد کردن مواد غذایی ترد و سفت است.

سالاد ساز پارس خزر مدل Jupiter یک افزونه کاربردی برای درست کردن سالاد و خردکردن مواد غذایی ترد و سفت و مناسب برای رنده کردن مواد غذایی می باشد.

این محصول می ‌تواند بر روی بدنه چرخ‌ گوشت ‌های شرکت پارس خزر مدل ‌های : 1200، 1400، 1500 و 1600 نصب و مورد استفاده قرار گیرد.

دارای گوشت کوب پلاستیکی، سینی ، گلویی پلاستیکی و به همراه کاردک پلاستیکی سفید رنگ جهت سهولت در برداشتن مواد غذایی از روی تیغه‌ ها نیز هست.

تیغه برشی رنده ریز مناسب برای رنده کردن سیب ‌زمینی، هویج، سیب، خیار، خیار شور، شلغم، تخم‌مرغ پخته، کدو، بادمجان، گوجه ‌فرنگی و سایر میوه‌ های سفت می باشد.

پارس خزر تولید کننده و عرضه ‌کننده ‌ی لوازم خانگی برقی جز برند محبوب ایرانیان می باشد که به خاطر کیفیت بالای ساخت محصولاتش به‌ خوبی شناخته شده و طرفداران زیادی دارد.

این شرکت علاوه‌ بر این در خدمات‌ رسانی به مشتریانش نیز خوب عمل کرده و آن ‌ها را راضی نگه می ‌دارد.

 

ضمانت قیمت و ضمانت اصالت کالا

لوازم خانگی پارس خزر را با مناسب ترین قیمت و کیفیت قابل توجه تنها از فروشگاه اینترنتی گلدیران سنتر تهیه نمایید.

گارانتی معتبر و قابل اعتماد امری مهم در خرید لوازم خانگی بشمار می رود که مجموعه گلدیران سنتر با عنایت به ضرورت این موضوع، سالاد ساز پارس خزر را با ضمانت نامه معتبر شرکتی به مشتریان خود عرضه می کند.

فروشگاه اینترنتی گلدیران سنتر علاوه بر ضمانت نامه رسمی برای خدمات به مشتریان، با داشتن فروشگاه های زنجیره ای حقیقی و با 25 سال سابقه ی درخشان در بازار لوازم خانگی ایران، مفتخر است ضمن تضمین اصالت تمامی کالاها، نوید بخش خرید اینترنتی لذت بخش برای هموطنان عزیز باشد.

  • مهناز رجبی
  • ۰
  • ۰

ریش تراش فیلیپس مدل S1110

ریش تراش فیلیپس مدل S1110 معمولا در انتخاب ماشین اصلاح با کیفیت هر کدام از کاربران به دنبال یک ویژگی خاصی می گردند و معمولا مهم ترین ویژگی در انتخاب ماشین اصلاح قیمت آن می باشد و ایجاد نکردن حساسیت در پوست صورت میباشد.

شرکت فیلیپس معمولا محصولاتی را تولید می کند که هم از قیمت پایین و کارایی محدود و هم از قیمت بالا با امکانات زیاد برخورد دار است.

ماشین اصلاح فیلیپس  S1110/04 ساخت شرکت فیلیپس و کشور هلند می باشد تیغه های این دستگاه از جنس استیل ضد زنگ است که در مقابل هوا و رطوبت مقاوم می باشد همچنین این دستگاه دارای تکنولوژی اصلاح برش چرخشی است.

ریش تراش فیلیپس مدل S1110 از خوش قیمت های این شرکت با امکانات محدود می باشد.

از ویژگی های این دستگاه می توان به تیغه های، خود تیز شونده ی آن اشاره کرد همچنین این تیغه ها دارای طول عمر طولانی تری نسبت به تیغه های معمولی است.

تیغه ها بر روی همدیگر باعث می شود که تیز بشوند.

سه عدد تیغه ی ماشین اصلاح به شکل جداگانه قابلیت حرکت دارند و به اصطلاح شناور هستند.

از این دستگاه می توان تنها در حالت متصل به برق استفاده کرد در ضمن ریش تراش فیلیپس مدل S1110/04 ضد آب نمی باشد و نمی توان آز آن در زیر دوش استفاده کرد. هنگامی که شما صورت خود را اصلاح می کنید با حرکت به این معنی که هنگامی تیغه ها بر روی صورت حرکت می کنند نسبت به صورت موقعیت خود را تغییر می دهند و خود را با صورت هماهنگ می کنند و باعث اصلاح راحت تر چانه و زیر گردن می شود.

بروی بدنه ی این ریش تراش یک خط زن تعبیه شده است که به صورت کشویی بالا می آید و می توان از آن برای مرتب کردن خط ریش و سبیل استفاده کرد.

به همراه این دستگاه یک برس ارائه شده است و می توان از آن برای تمیز کردن خرده موها استفاده کرد.

ریش تراش فیلیپس مدل S1110 یک وسیله کاربردی ساخت کشور هلند برای اصلاح صورت آقایان است که طراحی شیک و ساده ای دارد و با قدرت عملکرد خوب امکان اصلاحی کامل و سریع را برای شما فراهم می آورد.

این ریش تراش مجهز به سه تیغه مستقل و منعطف می باشد که با قابلیت تحرک در 4 جهت هنگام تماس با پوست ، بر روی خمیدگی های صورت و گردن شما منطبق می گردد و به خوبی تمامی موهای ریز را شیو می کند.

جنس این تیغه ها نیز از نوع استیل ضد زنگ مرغوب و با دوام می باشد.

ریش تراش 1110 فیلیپس دارای عملکرد برقی بوده و به همین منظور یک آداپتور با دستگاه ارائه شده است که در محدوده ولتاژ 100-240 ولت عمل می کند بنابراین می توانید آن را در هر نقطه ای از دنیا همراه با خود داشته باشید.

طراحی ارگونومیک و ضد لغزش این ریش تراش در دست گرفتن و کار با این وسیله را بسیار آسان نموده است.

در ضمن در قسمت پشت بدنه سری خط زن اهرمی با کلید فشاری تعبیه شده که امکان پیرایش دقیق سبیل و خط ریش را به شما خواهد داد.

کلید روشن و خاموش ریش تراش با کارکرد تک سرعته اصلاحی راحت را فراهم آورده و پس از استفاده نیز می توان به کمک برس مخصوص تیغه ها را تمیز نموده و جهت نگهداری سرپوش محافظ را بر روی دستگاه قرار دهید.

در خصوص ضمانت نامه به غیر از ضمانت نامه رسمی شرکت ها برای خدمات به مشتری بدانید که فروشگاه اینترنتی گلدیران سنتر با دارنده ی فروشگاه های زنجیره ایی حقیقی و با 25 سال سابقه درخشان در بازار لوازم خانگی ایران، ضمن تضمین اصالت تمامی کالا ها، نوید خرید اینترنتی لذت بخشی را برای مشتریان به ارمغان می اورد.

  • مهناز رجبی
  • ۰
  • ۰

روغن خراطین آرکا

  • وزن خالص: 35 گرم
  • وزن با بسته بندی: 100 گرم
  • ابعاد: 14*18
  • مناسب برای : بانوان و آقایان
  • سایر توضیحات : حجم دهنده طبیعی اعضای کوچک مانده حجم دهنده طبیعی گونه ، سینه و باسن بانوان افزایش طبیعی حجم و طول آلت تناسلی افزایش گردش خون در محل مورد نظر و نرم کننده مفاصل و کاهش درد ضد اسپاسم ، سردی و گرفتگی اعضا ، ماهیچه ها و رگ ها جایگزین طبیعی و بسیار مناسب برای تمامی کرم های شیمیایی ، بوتاکس‌ها و جراحی‌های با عوارض بسیار بالا

اصیل ترین و زیباترین روغن خراطین ایران

روغن خراطین آرکا از کرم خراطین اصل هندوستان و روغن زیتون اعلاء به عنوان روغن پایه بدست می آید و دارای خواص مختلف از جمله موارد زیر می باشد :

بزرگ کننده فوق العاده موثر سینه و باسن بانوان بطور طبیعی ، سفت کننده و فرم دهنده طبیعی سینه و باسن بانوان ، افزایش دهنده طبیعی حجم و طول آلت تناسلی ، تقویت قوای جنسی ، چاق کننده طبیعی صورت ، حجم دهنده طبیعی گونه و لب ، حجم دهنده عضلات ورزشکاران ، رفع کننده چین و چروک ، محو کننده تیرگی و کبودی زیر چشم ، از بین برنده افتادگی پوست ، از بین برنده کامل خط خنده و اخم، تقویت و رشد مو و …

—– این محصول صد در صد خالص بوده و بدون هیچ گونه مواد شیمیایی و عوارض جانبی آن می باشد.

—– تنها کافیست یک بار از روغن خراطین آرکا استفاده کنید تا اثر معجزه آسای آن را ببینید.

  • مهناز رجبی