فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک

کلمات کلیدی

یخچال ساید بای ساید دوو

یخچال فریزر پایین هیوندای مدل HCOM-8084MWL

یخچال و فریزر ساید بای ساید الکترواستیل

یخچال و فریزر ساید بای ساید وست پوینت

جاروبرقی وینسنت

اتو بخار فیلیپس مدل GC4558

اتو بخار فیلیپس

ماسک پارچه ای مدل 3D کد 611

تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل UA43T5500TH سایز 43 اینچ

تلویزیون ال ای دی سام الکترونیک مدل UA65TU6500TH سایز 65 اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل UA55TU6500TH سایز 55 اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل UA58TU6500TH سایز 58 اینچ

تلویزیون ال ای دی سام الکترونیک مدل UA50T5050TH سایز 50 اینچ

تلویزیون ال ای دی سام الکترونیک مدل UA50T5000TH سایز 50 اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل UA55TU7000TH سایز 55 اینچ

تلویزیون ال ای دی سام الکترونیک مدل UA43T5100TH سایز 43 اینچ

تلویزیون ال ای دی سام الکترونیک مدل UA43T5000TH سایز 43 اینچ

تلویزیون ال ای دی سام الکترونیک مدل UA50T5500TH سایز 50 اینچ

یخچال فریزر پایین هیوندای مدل HCOM-8084MS

یخچال فریزر هیوندای مدل HCOM-8070MW

یخچال فریزر هیوندای مدل HCOM-8070ML

یخچال فریزر هیوندای مدل HCOM-8070MS

تلویزیون ال ای دی هیوندای مدل HLED-3220 سایز 32 اینچ

تلویزیون ال ای دی هیوندای مدل HLED-43BW367 سایز 43 اینچ

ماشین لباسشویی بست مدل BWD-7110 ظرفیت 7 کیلوگرم

جاروبرقی بُست مدل BVC-PC18S

یخچال ساید بای ساید دوو مدل D4S-3340MW

یخچال و فریزر ساید بای ساید وست پوینت مدل WFDQ 5916 ERIWD

یخچال و فریزر ساید بای ساید الکترواستیل مدل ES51W

یخچال و فریزر ساید بای ساید الکترواستیل مدل ES51T

۳۰ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

فروشگاه آنلاین

فروشگاه آنلاین یا اینترنتی به فروشگاهی گفته میشود که محصولات و خدمات خود را در بستر اینترنت به فروش می رساند. در این نوع فروشگاه، مشتریان براحتی میتوانند در هرجا که باشند پس از اتصال به اینترنت، وارد فروشگاه های اینترنتی مختلف شوند و پس از انتخاب کالا یا خدمات موردنیاز، آنرا خریداری کنند.

 

ویژگی های فروشگاه آنلاین

 

  • خریداران می توانند طیف وسیعی از کالاها را از فروشگاه های آنلاین خریداری کنند و تقریباً می توان هر محصول و خدماتی را بصورت آنلاین تهیه کرد. موادغذایی، کتاب ، لباس ، لوازم خانگی ، اسباب بازی ، تجهیزات صنعتی، لوازم دیجیتال، سخت افزار و نرم افزار تنها بخشی از صدها کالایی است که مصرف کنندگان می توانند از یک فروشگاه آنلاین خریداری کنند.

 

  • بسیاری از افراد به دلیل راحتی، خرید آنلاین را انتخاب می کنند. به عنوان مثال ، هنگامی که شخصی در یک فروشگاه مواد غذایی خرید می کند ، مجبور است با اتومبیل خود را به فروشگاه برساند، یک مکان پارک پیدا کند و در فروشگاه راه برود تا جایی که محصولات مورد نیاز خود را پیدا کند. پس از یافتن وسایل موردنیاز، ممکن است در صف های طولانی صندوق پرداخت پول بایستد.

 

  • در مقابل، خرید آنلاین به مشتریان کمک می کند تا از این معایب جلوگیری کنند. فرد فقط باید وارد اینترنت شود، به وب سایت فروشگاه مراجعه کند و موارد مورد نظر خود را انتخاب کند. این وسایل تا زمانی که وی آماده خرید نباشد، در یک سبد خرید مجازی نگهداری می شود و حتی خریدار می تواند روند کار را در ساعات اولیه صبح یا اواخر شب انجام دهد. فروشگاه های آنلاین همواره در دسترس هستند و تقریباً هرگز تعطیل نمی شوند.

 

  • علی رغم موارد ذکرشده، همه افراد خرید لوازم و خدمات آنلاین را انتخاب نمی کنند. برخی از افراد ایده رفتن فیزیکی به فروشگاه و تجربه روند خرید را دوست دارند. آنها دوست دارند کالا را لمس کنند، لباس بپوشند و با افراد دیگر تعامل داشته باشند. خرید آنلاین این امکان را به خریداران نمی دهد که محصولات را لمس کنند یا تعامل اجتماعی داشته باشند و همچنین به آنها اجازه نمی دهد کالاها را بلافاصله پس از خرید به خانه ببرند.

 

  • برخی از خریداران به فروشگاه های آنلاین اعتماد ندارند. زیرا نگران این هستند که اطلاعات کارت اعتباری آنها به خطر بیفتد. از آنجا که ارائه اطلاعات کارت اعتباری هنگام خرید محصولات به صورت آنلاین ضروری است، این امکان وجود دارد که افراد قربانی سرقت هویت شوند. استفاده از سرورهای امن می تواند کمک کند، اما تضمینی به محرمانه ماندن اطلاعات نیست.

 

چه کسانی فروشگاه های آنلاین را ایجاد میکنند؟

امروزه، اغلب فروشگاه‌های خرده‌فروشی وب سایتی برای فروش دارند که خریداران میتوانند از طریق اینترنت محصولات مورد نیاز خود را خریداری کرده و آن‌ها را به منزل بیاورند.
شرکت های WalMart, Best Buy و دیگر شرکت های خرده فروشی این نوع تجربه خرید را ارائه میکنند.
برخی شرکت‌ها، محصولات را فقط از طریق وب سایت خود می‌فروشند و تجارت خود را انحصارا بصورت آنلاین انجام میدهند. مثلا NewEgg ,Amazon و TigerDirect تمام کالاهایشان را در بستر اینترنت به فروش می رسانند.

 

مزایای خرید از فروشگاه آنلاین

فروشگاه های اینترنتی مزایای زیادی دارند که در این قسمت به برخی از آنها اشاره میکنیم:

 

تخفیفات خوب و قیمت پایین

بازاریابان و فروشندگان، اغلب برای جذب مشتری بیشتر، تخفیف هایی را ارائه می دهند تا کسب و کارشان رونق زیادی پیدا کند و از رقبایشان عقب نمانند.

 

طیف گسترده ای از محصولات در فروشگاه های آنلاین وجود دارد.

فروشندگان تمام کالاهای خود را در سایت قرار میدهند و خریداران میتوانند پس از مقایسه مدل ها، ویژگی ها و قیمت محصول موردنظر خود را انتخاب کنند.

 

تحت فشار نبودن در خرید آنلاین

به طور کلی، در فروشگاه های فیزیکی، فروشندگان سعی می کنند خریداران را برای فروش مححصولات خود ترغیب کنند. در حالی که هنگام خرید آنلاین، آزاد هستید که هر طور که می خواهید خرید کنید.

 

صرفه جویی در زمان

مشتریان برای پرداخت هزینه کالا، مجبور نیستند در صف باجه های نقدی بایستند. آنها می توانند در خانه یا محل کار خود خرید کنند، هزینه را بصورت اینترنتی پرداخت کنند و وقت خود را صرف رفت و آمد نکنند.

 

معایب خرید از فروشگاه آنلاین

سهولت استفاده مهمترین دلیل موفقیت تجارت الکترونیکی است. اگرچه اینترنت راهی آسان و سریع برای خرید یک محصول فراهم می کند، اما برخی از افراد ترجیح می دهند از این فناوری فقط به صورت محدود استفاده کنند. برخی از افراد هم می ترسند که به خرید آنلاین عادت کنند.

 

برخی از معایب عمده خرید آنلاین به شرح زیر است:

تاخیر در دریافت کالا

مدت‌ زمان طولانی و نبود مدیریت مناسب منجر به تاخیر در ارسال کالا می‌شود. با اینکه مدت‌ زمان انتخاب، خرید و پرداخت برای یک محصول آنلاین ممکن است بیش از ۱۵ دقیقه طول نکشد، اما تحویل محصول به مشتری حدود ۱ تا ۳ هفته طول می‌کشد.

 

کلاهبرداری در خرید آنلاین

بعضی اوقات، سایتی که از آن خریداری کرده اید ناپدید می شود. علاوه بر این، پرداخت آنلاین از امنیت بالایی برخوردار نیست و میزان جرایم سایبری در حال افزایش است و از جزئیات کارت اعتباری و اطلاعات بانکی مشتریان استفاده می شود که یکی از معایب عمده آن همین موضوع است. باعث ایجاد مسائل مربوط به حریم خصوصی می شود.

 

تعامل کمتر با جامعه

اگر تمام امورخود را بصورت آنلاین انجام دهید، هرگز مجبور به ترک خانه نخواهید شد. این ممکن است برای مدتی عالی باشد اما گاهی اوقات لازم است بیرون بروید، رفت و آمد کنید، با افراد واقعی صحبت کنید، در جامعه خود شرکت کنید و فقط بخشی از جمعیت باشید. درواقع، یک مانیتور کامپیوتر نمی تواند با یک اتصال واقعی انسانی رقابت کند.

 

دقیقاً نمی دانید چه چیزی دریافت می کنید

قادر به بررسی دقیق محصول قبل از خرید نیستید تا بفهمید آیا کیفیت مناسبی است دارد یا دقیقا همان چیزی که سفارش میدهید به دستتان میرسد یا نه.

 

راه هایی برای خرید آنلاین امن

خرید هوشمندانه آنلاین میتواند کمک زیادی به شما بکند که در دام کلاهبرداران نیفتید. پیش از خرید، به دو نکته زیر توجه کنید:

  • به آدرس URL دقت کنید. وبسایت های امن دارای یک URL هستند که با https شروع میشود. این وبسایت ها داده های مشترک مانند رمزهای عبور و اطلاعات مالی را از طریق فناوری SSL مخفی میکنند.
  • نماد اعتماد الکترونیکی یک گواهینامه دیجیتالی است که از طرف وزارت صنعت صادر میشود. اگر فروشگاهی نماد اعتماد الکترونیکی داشته باشد تا حد زیادی قابل اعتماد است. نماد اعتماد الکترونیکی با تعداد ستاره ها اعتبار سنجی میشود. یعنی هرچه تعداد ستاره ها بیشتر باشد، آن فروشگاه معتبرتر است. حتما روی نماد اعتماد کلیک کنید تا مطمئن شوید تقلب نباشد.

 

 

فروشگاه آنلاین انتخاب کلیک

فروشگاه آنلاین انتخاب کلیک یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی کشور می باشد که همواره سعی در ایجاد یک تجربه خرید خوب و امن برای مشتریان خود دارد. در انتخاب کلیک میتوانید به انواع محصولات ازجمله: لوازم خانگی، تجهیزات صنعتی، لوازم جانبی موبایل و… که همگی از برندهای معتبر و شناخته شده هستند، دسترسی داشته باشید.
در فروشگاه انتخاب کلیک تمام مزیت های ممکن ازجمله دسترسی به تمام محصولات، خرید با بهترین قیمت، تحویل به موقع، خدمات پس از فروش و… برای خرید امن و راحت مشتریان فراهم شده است.

  • مهناز رجبی
  • ۰
  • ۰

آون توستر بایترون مدل TO-850

در گذشته کمپانی بایترون (Bitron) یک شرکت بین‌المللی موفق آمریکایی است که سال‌ها در حوزه لوازم خانگی و برقی فعالیت می‌کند.

در حال حاضر در ایران محصولات بایترون، تحت لیسانس آمریکا است که در کشورهای دیگر هم تولید شده و با مرغوب ترین جنس در بازار عرضه گردیده است.

آون توستر بایترون، یکی از معروف ترین و بهترین آون توسترهای جهان شناخته شده است.

آون توستر دستگاهی کاربردی برای گرم کردن و درست کردن انواع غذاها میباشد که برای هر آشپزخانه ای ضروری میباشد زیرا در زمان کوتاه کار شما را راه می اندازد.

آون توستر بایترون مدل TO-850با رنگ سفید، بدنه و شیشه محکم با پنل لمسی که قابلیت تنظیم برنامه های مختلف رو دارد، از طراحی و زیبایی خاصی برخوردار میباشد.

درون محفظه توستر المنت های حرارتی وجود دارد که باعث می شود غذا به خوبی پخت شود.
روشنایی داخل این محصول توسط لامپی داخل فر برای آن تعبیه شده است.
این آون توستر مجهز به درب شیشه ‌ای دوجداره مقاوم میباشد که در برابر حرارت مقاوم است و جهت رویت مراحل پخت غذا و نظارت پخت کامل تعبیه شده.

این مدل آون توستر دارای 6 برنامه پخت که شامل : تهیه‌ی پیتزا، توست و سوخاری کردن،جوجه گردان و کباب کردن گوشت، پختن انواع مواد و یخ زدائی

از قابلیت دیگر این توستر،دارای کانوکشن، پخت با هوای گرم و دارای سیخ جوجه ‌گردان میباشد.

این دستگاه حاوی یک سینی گریل بوده که می توان ارتفاع آن را تنظیم کرد و انواع غذا ها را با کیفیت بالا درون آن طبخ کرد.

 

ضمانت قیمت و ضمانت کالا

لوازم خانگی بایترون را با مناسب ترین قیمت و کیفیت قابل توجه تنها از فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک تهیه نمایید.

گارانتی معتبر و قابل اعتماد امری مهم در خرید لوازم خانگی بشمار می رود که مجموعه انتخاب کلیک با عنایت به ضرورت این موضوع، آون توستر بایترون را با ضمانت نامه معتبر شرکتی به مشتریان خود عرضه می کند.

فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک علاوه بر ضمانت نامه رسمی برای خدمات به مشتریان، با داشتن فروشگاه های زنجیره ای حقیقی و با 25 سال سابقه ی درخشان در لوله تلسکوپی، مفتخر است ضمن تضمین اصالت تمامی کالاها، نوید بخش خرید اینترنتی لذت بخش برای هموطنان عزیز باشد.

  • مهناز رجبی
  • ۰
  • ۰

سه راهی برق و شارژ باوین Bavin PC588 – دارای 6 پورت USB

برند باوین Bavin از شرکت های تولیدی در زمینه لوازم جانبی موبایل، و کامپیوتر میباشد که در تولید کابل، شارژر، سه راهی برق، بلوتوث، هدفون، آداپتور و هولدر فعالیت دارد.

کالاهای تولید شده برند باوین با طراحی منحصر به فرد و کیفیت بالا به بازار عرضه میشود که تمامی محصولات باوین دارای گارانتی تعویض میباشند.

 

بررسی مشخصات سه راهی برق Bavin PC588

سه راهی برق باوین PC588 یه دستگاه قدرتمند است که تمامی نوارهای الکتریکی و ایستگاه های شارژ USB را ساپورت میکند و با ولتاژ و پریز های برق در سراسر جهان قابل استفاده میباشد.

پاور بلوک 5.4 آمپر BAVIN PC588 یک سیستم قدرت منحصر به فرد است که 3 خروجی برق با ولتاژ AC و 6 پورت شارژ USB را فراهم می کند.

در این طرح یک کلید روشن / خاموش وجود دارد. هر یک از 3 پریز برق به گونه ای پیکربندی شده اند که اکثر فیش های برق از سراسر جهان (ایالات متحده / انگلستان / AU / EU) را قبول میکند.

علاوه بر این ، شش پورت شارژ سریع هوشمند (3.4 آمپر) در دو گروه سه تایی ، جریان شارژ مورد نیاز دستگاه های الکترونیکی را شناسایی می کند.

یک سیم برق پنج فوت با دوشاخه ی آمریکایی که شما به یک آداپتور پلاگین نیاز دارید که با خروجی کشوری که در آن استفاده می شود مطابقت داشته باشد. لطفا توجه داشته باشید ، این واحد ولتاژ را تبدیل نمی کند ، بلکه به سادگی سازگاری پلاگین را فراهم می کند!

6 پورت USB هوشمند ، حداکثر توان خروجی هر پورت 3.4A است که سرعت شارژ دستگاه های مجهز به USB را بسیار بالا می برد.

 

ضمانت قیمت و ضمانت اصالت کالا

سه راهی برق باوین PC588 را با مناسب ترین قیمت و کیفیت قابل توجه تنها از فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک تهیه نمایید.

گارانتی معتبر و قابل اعتماد امری مهم در خرید لوازم صنعتی و خانگی بشمار می رود که مجموعه انتخاب کلیک با عنایت به ضرورت این موضوع، سه راهی برق باوین PC588 را با ضمانت نامه معتبر رکتی به مشتریان خود عرضه می کند.

فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک علاوه بر ضمانت نامه رسمی برای خدمات به مشتریان، با داشتن فروشگاه های زنجیره ای حقیقی و با 25 سال سابقه ی درخشان در بازار لوازم خانگی و صنعتی ایران، مفتخر است ضمن تضمین اصالت تمامی کالاها، نوید بخش خرید اینترنتی لذت بخش برای هموطنان عزیز باشد.

  • مهناز رجبی
  • ۰
  • ۰

آون توستر بایترون مدل TO-830

در گذشته کمپانی بایترون (Bitron) یک شرکت بین‌المللی موفق آمریکایی است که سال‌ها در حوزه لوازم خانگی و برقی فعالیت می‌کند.

در حال حاضر در ایران محصولات بایترون، تحت لیسانس آمریکا است که در کشورهای دیگر هم تولید شده و با مرغوب ترین جنس در بازار عرضه گردیده است.

آون توستر بایترون، یکی از معروف ترین و بهترین آون توسترهای جهان شناخته شده است.

آون توستر دستگاهی کاربردی برای گرم کردن و درست کردن انواع غذاها میباشد که برای هر آشپزخانه ای ضروری میباشد زیرا در زمان کوتاه کار شما را راه می اندازد.

آون توستر بایترون مدل TO-830با رنگ سفید، بدنه و شیشه محکم با پنل لمسی که قابلیت تنظیم برنامه های مختلف رو دارد، از طراحی و زیبایی خاصی برخوردار میباشد.

درون محفظه توستر المنت های حرارتی وجود دارد که باعث می شود غذا به خوبی پخت شود.
روشنایی داخل این محصول توسط لامپی داخل فر برای آن تعبیه شده است.

این آون توستر مجهز به درب شیشه ‌ای دوجداره مقاوم میباشد که در برابر حرارت مقاوم است و جهت رویت مراحل پخت غذا و نظارت پخت کامل تعبیه شده.

از قابلیت دیگر این توستر،دارای کانوکشن، پخت با هوای گرم و دارای سیخ جوجه ‌گردان میباشد.

این دستگاه حاوی یک سینی گریل بوده که می توان ارتفاع آن را تنظیم کرد و انواع غذا ها را با کیفیت بالا درون آن طبخ کرد.

 

ضمانت قیمت و ضمانت کالا

لوازم خانگی بایترون را با مناسب ترین قیمت و کیفیت قابل توجه تنها از فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک تهیه نمایید.

گارانتی معتبر و قابل اعتماد امری مهم در خرید لوازم خانگی بشمار می رود که مجموعه انتخاب کلیک با عنایت به ضرورت این موضوع، آون توستر بایترون را با ضمانت نامه معتبر شرکتی به مشتریان خود عرضه می کند.

فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک علاوه بر ضمانت نامه رسمی برای خدمات به مشتریان، با داشتن فروشگاه های زنجیره ای حقیقی و با 25 سال سابقه ی درخشان در لوله تلسکوپی، مفتخر است ضمن تضمین اصالت تمامی کالاها، نوید بخش خرید اینترنتی لذت بخش برای هموطنان عزیز باشد.

  • مهناز رجبی
  • ۰
  • ۰

اتو پرس بایترون مدل BSI-300

اتو پرس بایترون مدل BSI-300 جز پرفروش ترین و باکیفیت ترین اتوپرس های موجود در بازار می باشد.

بایترون (Bitron) با استفاده از مواد مرغوب در رنگ بندی و طراحی مدرن، محصولات باکیفیت را تولید و عرضه می کند.

جنس بکار رفته در صفحه این اتو از نچسب می باشد که آسیبی به پارچه نمی رساند و به راحتی در چند حرکت می توان اتوکشی را انجام داد.

دما اتو بسته به نوع پارچه توسط ولومی که برای آن طراحی شده قابل تنظیم می باشد.

این محصول دارای دو دکمه بر روی دسته می باشد که می توان با هر دو دست آن را فعال کرد.

مخزن آب این اتو به راحتی قابل پر کردن هست و کاربری آن بسیار راحت می باشد.

وزن اتوپرس های خانگی بهتر است کم باشد تا به راحتی حمل شود.

محصولات بایترون با 24 ماه گارانتی و 3 ماه ضمانت بی قید و شرط تعویض کالا عرضه می شود.

 

ضمانت قیمت و ضمانت کالا

لوازم خانگی بایترون را با مناسب ترین قیمت و کیفیت قابل توجه تنها از فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک تهیه نمایید.

گارانتی معتبر و قابل اعتماد امری مهم در خرید لوازم خانگی بشمار می رود که مجموعه انتخاب کلیک با عنایت به ضرورت این موضوع، اتو بایترون را با ضمانت نامه معتبر شرکتی به مشتریان خود عرضه می کند.

فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک علاوه بر ضمانت نامه رسمی برای خدمات به مشتریان، با داشتن فروشگاه های زنجیره ای حقیقی و با 25 سال سابقه ی درخشان در بازار لوازم خانگی ایران، مفتخر است ضمن تضمین اصالت تمامی کالاها، نوید بخش خرید اینترنتی لذت بخش برای هموطنان عزیز باشد.

  • مهناز رجبی
  • ۰
  • ۰

آون توستر بایترون مدل TO-650

در گذشته کمپانی بایترون (Bitron)، یک شرکت بین‌المللی موفق آمریکایی است که سال‌ها در حوزه لوازم خانگی و برقی فعالیت می‌کند.

در حال حاضر در ایران محصولات بایترون، تحت لیسانس آمریکا است که در کشورهای دیگر هم تولید شده و با مرغوب ترین جنس در بازار عرضه گردیده است.

آون توستر بایترون، یکی از معروف ترین و بهترین آون توسترهای جهان شناخته شده است.

آون توستر دستگاهی کاربردی برای گرم کردن و درست کردن انواع غذاها میباشد که برای هر آشپزخانه ای ضروری میباشد زیرا در زمان کوتاه کار شما را راه می اندازد.

آون توستر بایترون مدل TO-650با رنگ سفید، با حجم کم در هر آشپزخانه ی کوچکی قرار میگیرد.

این آون توستر مجهز به درب شیشه ‌ای دوجداره مقاوم میباشد که در برابر حرارت مقاوم است و جهت رویت مراحل پخت غذا و نظارت پخت کامل تعبیه شده.

این دستگاه حاوی یک سینی گریل بوده که می توان ارتفاع آن را تنظیم کرد و انواع غذا ها را درون آن گرم کرد.

 

ضمانت قیمت و ضمانت کالا

لوازم خانگی بایترون را با مناسب ترین قیمت و کیفیت قابل توجه تنها از فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک تهیه نمایید.

گارانتی معتبر و قابل اعتماد امری مهم در خرید لوازم خانگی بشمار می رود که مجموعه انتخاب کلیک با عنایت به ضرورت این موضوع، آون توستر بایترون را با ضمانت نامه معتبر شرکتی به مشتریان خود عرضه می کند.

فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک علاوه بر ضمانت نامه رسمی برای خدمات به مشتریان، با داشتن فروشگاه های زنجیره ای حقیقی و با 25 سال سابقه ی درخشان در لوله تلسکوپی، مفتخر است ضمن تضمین اصالت تمامی کالاها، نوید بخش خرید اینترنتی لذت بخش برای هموطنان عزیز باشد.

  • مهناز رجبی
  • ۰
  • ۰

جاروبرقی دوو مدل DVS-S22W

جاروبرقی دوو مدل DVS-S22W یکی از محصولات باکیفیت و کاربردی شرکت دوو (Daewoo) می باشد که از یک موتور بسیار قوی بهره می گیرد.

قدرت موتور جاروبرقی 2100 وات می باشد که می تواند گفت یک موتور کاملا قدرتمند با توان مکش بالا روی این دستگاه نصب شده است که می ‌تواند کوچک‌ ترین قسمت‌ های خرده شده را هم از زمین جمع کند و به آسانی سطوح مختلف را جارو کند.

گنجایش مخزن جاروبرقی 4.5 لیتر می باشد که قابلیت ذخیره سازی حجم زیادی از گرد و خاک را نیز در خود دارد و دیگر نیازی نیست در مدت کوتاه به تعویض کیسه جاروبرقی نیز بپردازید.

این محصول از یک بدنه قدرتمند و مقاوم در برابر ضربه و فشار و طراحی فوق العاده زیبایی که به لطف شرکت دوو به این محصول اهدا شده است توانسته به خوبی مشتریان زیادی را به سمت خود بکشاند و یک سر و گردن از رقیبان هم قیمت خود و حتی آنهایی که قیمت خیلی بیشتری نیز دارند بالاتر باشد.

صدا کم موتور جاروبرقی به گونه ای می باشد که به راحتی می توانید حتی در مواقعی که خانواده در حال استراحت هستن از این جاروبرقی استفاده کنید.

این محصول با دارا بودن فیلتر ضد حساسیت هپا (HEPA)، قابلیت استفاده از پاکت یک بار مصرف را دارد.

یکی از ویژگی های این محصول با کیفیت نشانگر دیجیتالی پر بودن مخزن کیسه آشغال است.

این جاروبرقی با طول سیم حدود 8 متر می ‌تواند فضای نسبتا زیادی از منزل را پوشش دهد.

جاروبرقی سری BASIC دوو در دسته جاروبرقی های کیسه ای قرار گرفته است که برای جمع آوری گرد و خاک و اشغال به یک کیسه یکبار مصرف یا دائمی نیاز دارد.

مخزن دستگاه به گونه ای طراحی شده است تا مصرف کننده بتواند در کمترین زمان و به ساده ترین صورت مخزن جاروبرقی را تعویض و تخلیه نمایید و دسترسی آسانی به آن داشته باشد.

جاروبرقی دوو مدل DVS-S22W از نظر طراحی و زیبایی بسیار و ساده و شکیل بوده اما باید توجه داشته باشید که بدنه دستگاه بسیار با کیفیت و با دوام طراحی شده است و همچنین این مدل در دو رنگ مختلف به بازار عرضه شده است تا مورد انتخاب هر نوع سلیقه ای نیز قرار بگیرد.

این محصول با دوام بالا و قدرت کشش بالا خود را از بقیه رقبا متمایز کرده است، دوو یکی از غول های تولید کننده لوازم خانگی می باشد که برای ساخت محصولات خود از با کیفیت ترین قطعات ممکن نیز استفاده می کند.

 

ضمانت قیمت و ضمانت کالا

لوازم خانگی دوو را با مناسب ترین قیمت و کیفیت قابل توجه تنها از فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک تهیه نمایید.

گارانتی معتبر و قابل اعتماد امری مهم در خرید لوازم خانگی بشمار می رود که مجموعه انتخاب کلیک با عنایت به ضرورت این موضوع، جاروبرقی دوو را با ضمانت نامه معتبر شرکتی به مشتریان خود عرضه می کند.

فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک علاوه بر ضمانت نامه رسمی برای خدمات به مشتریان، با داشتن فروشگاه های زنجیره ای حقیقی و با 25 سال سابقه ی درخشان در بازار لوازم خانگی ایران، مفتخر است ضمن تضمین اصالت تمامی کالاها، نوید بخش خرید اینترنتی لذت بخش برای هموطنان عزیز باشد.

  • مهناز رجبی
  • ۰
  • ۰

اتو پرس بایترون مدل BSI-305

اتو پرس بایترون مدل BSI-305 جز پرفروش ترین و باکیفیت ترین اتوپرس های موجود در بازار می باشد.

بایترون (Bitron) با استفاده از مواد مرغوب در رنگ بندی و طراحی مدرن، محصولات باکیفیت را تولید و عرضه می کند.

جنس بکار رفته در صفحه این اتو از نچسب می باشد که آسیبی به پارچه نمی رساند و به راحتی در چند حرکت می توان اتوکشی را انجام داد.

دما اتو بسته به نوع پارچه توسط ولومی که برای آن طراحی شده قابل تنظیم می باشد.

این محصول دارای دو دکمه بر روی دسته می باشد که می توان با هر دو دست آن را فعال کرد.

مخزن آب این اتو به راحتی قابل پر کردن هست و کاربری آن بسیار راحت می باشد.

وزن اتوپرس های خانگی بهتر است کم باشد تا به راحتی حمل شود.

محصولات بایترون با 24 ماه گارانتی و 3 ماه ضمانت بی قید و شرط تعویض کالا عرضه می شود.

 

ضمانت قیمت و ضمانت کالا

لوازم خانگی بایترون را با مناسب ترین قیمت و کیفیت قابل توجه تنها از فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک تهیه نمایید.

گارانتی معتبر و قابل اعتماد امری مهم در خرید لوازم خانگی بشمار می رود که مجموعه انتخاب کلیک با عنایت به ضرورت این موضوع، اتو بایترون را با ضمانت نامه معتبر شرکتی به مشتریان خود عرضه می کند.

فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک علاوه بر ضمانت نامه رسمی برای خدمات به مشتریان، با داشتن فروشگاه های زنجیره ای حقیقی و با 25 سال سابقه ی درخشان در بازار لوازم خانگی ایران، مفتخر است ضمن تضمین اصالت تمامی کالاها، نوید بخش خرید اینترنتی لذت بخش برای هموطنان عزیز باشد.

  • مهناز رجبی
  • ۰
  • ۰

اتو پرس بایترون مدل BSI-400

اتو پرس بایترون مدل BSI-400 جز پرفروش ترین و باکیفیت ترین اتوپرس های موجود در بازار می باشد.

بایترون (Bitron) با استفاده از مواد مرغوب در رنگ بندی و طراحی مدرن، محصولات باکیفیت را تولید و عرضه می کند.

جنس بکار رفته در صفحه این اتو از نچسب می باشد که آسیبی به پارچه نمی رساند و به راحتی در چند حرکت می توان اتوکشی را انجام داد.

دما اتو بسته به نوع پارچه توسط ولومی که برای آن طراحی شده قابل تنظیم می باشد.

این محصول دارای دو دکمه بر روی دسته می باشد که می توان با هر دو دست آن را فعال کرد.

مخزن آب این اتو به راحتی قابل پر کردن هست و کاربری آن بسیار راحت می باشد.

وزن اتوپرس های خانگی بهتر است کم باشد تا به راحتی حمل شود.

محصولات بایترون با 24 ماه گارانتی و 3 ماه ضمانت بی قید و شرط تعویض کالا عرضه می شود.

 

ضمانت قیمت و ضمانت کالا

لوازم خانگی بایترون را با مناسب ترین قیمت و کیفیت قابل توجه تنها از فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک تهیه نمایید.

گارانتی معتبر و قابل اعتماد امری مهم در خرید لوازم خانگی بشمار می رود که مجموعه انتخاب کلیک با عنایت به ضرورت این موضوع، اتو بایترون را با ضمانت نامه معتبر شرکتی به مشتریان خود عرضه می کند.

فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک علاوه بر ضمانت نامه رسمی برای خدمات به مشتریان، با داشتن فروشگاه های زنجیره ای حقیقی و با 25 سال سابقه ی درخشان در بازار لوازم خانگی ایران، مفتخر است ضمن تضمین اصالت تمامی کالاها، نوید بخش خرید اینترنتی لذت بخش برای هموطنان عزیز باشد.

  • مهناز رجبی
  • ۰
  • ۰

توستر بایترون مدل TO-80P

توستر بایترون مدل TO-80P، با توان 1100 وات یکی از دستگاه های لاکچری و گران قیمت بایترون است که دارای بدنه ای مقاوم و ساختاری زیبا می باشد.

جنس بدنه ترکیبی از پلاستیک و فلز می باشد که ظاهری زیبا به محصول داده است.

این مدل مجهز به تنظیم زمان و دکمه قطع فعالیت نیز است که در سمت راست دستگاه قرار گرفته اند.

حالت متوسط برای برشته کردن نان 3 تا 4 درجه می باشد.

توستر نان بایترون قابلیت یخ زدایی هم دارد و می توان تکه نان هایی که در فریزر منجمد شده اند را به خوبی گرم و آماده صرف کند.

این توستر دارای دهانه ای عریض است که برای برشته کردن نان با ضخامت های مختلف به کار می رود.

برای کار با توستر نان تنها کافیست نان را در جایگاه مربوطه قرار داده، درجه مورد نظر را انتخاب کرده و دسته مخصوص را به سمت پایین بکشید تا قفل شود، پس از برشته شدن نان و اتمام عملکرد دستگاه به صورت خودکار نان ها را بالا می آورد.

سیم دستگاه نیز قابل جاسازی در زیر بدنه می باشد.

برای قرارگیری نان میله فلزی مخصوصی طراحی شده تا نان های گرد و بزرگ را نیز بتوان گرم و استفاده کرد.

 

ضمانت قیمت و ضمانت کالا 

لوازم خانگی بایترون را با مناسب ترین قیمت و کیفیت قابل توجه تنها از فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک تهیه نمایید.

گارانتی معتبر و قابل اعتماد امری مهم در خرید لوازم خانگی بشمار می رود که مجموعه انتخاب کلیک با عنایت به ضرورت این موضوع، توستر بایترون را با ضمانت نامه معتبر شرکتی به مشتریان خود عرضه می کند.

فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک علاوه بر ضمانت نامه رسمی برای خدمات به مشتریان، با داشتن فروشگاه های زنجیره ای حقیقی و با 25 سال سابقه ی درخشان در بازار لوازم خانگی ایران، مفتخر است ضمن تضمین اصالت تمامی کالاها، نوید بخش خرید اینترنتی لذت بخش برای هموطنان عزیز باشد

  • مهناز رجبی